tirsdag den 13. juni 2017




















det er sommertid, og det er nemt at leve, fiskene springer, og bomuldet står højt
blæste det meget dengang i 1770?
ja, helt vildt
det bliver også spændende at se til rådyrene, sidst jeg var der så man ikke meget til dem
og måske har fasanerne fået kyllinger?
ja, måske, eller osse ligger de og ruger i marken
det finder vi ud af
ja.
hvordan mon skoven ser ud?
den er grøn og brun
og badebroen er sikkert kommet op igen!
så kan det godt ske, at jeg lige skal have en dukkert
og jeg tænker, at vi skal smelte noget smør oppe i de der bronzealderskåle, sådan som det står beskrevet på turistskiltet
en dukkert, ja, for faen.
heh, ja, det gør vi
gad vide, hvornår nogen sidst har gjort det?
sikkert i det herrens år 1770
tror du vi åbner en eller anden slags portal
jeg håber det
jeg ved bare, at det er det, vi gør, min milt siger det
og min kvindelig intuition skriger det samme, og den slags tager aldrig fejl, det ved du
nu skal jeg ud at finde noget at spise.
godt
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar