torsdag den 11. maj 2017

det er morgen, jeg har ikke sovet hele natten, lyden af trafik ude på gammel køge landevej, lyder som om det har regnet, den bløde dunede lyd trafik har når det har regnet, stemmer kaldende, nogle arbejdere som netop er mødt ind måske, spørger til hinandens nætter måske, en fugl kvidrer, jeg kan ligeså godt slukke natlampen, min fars gamle natlampe, den min kæreste kaldte pompøs, det kan jeg slet ikke se, den er grøn og rund og lun for mine øjne, jeg bør få ryddet op, jeg bør få de reoler samlet, bøgerne på plads, alt mit nips, noter, poser med sand og strandsten, lyng hvis der var lyng, men det bliver ikke i dag jeg får ryddet op, samlet reoler, sat bøgerne på plads sorteret i dem smidt ud givet videre, for jeg skal sove lidt bare en formiddagstid, så ind på vesterbro og få skrevet min jobansøgning og et kaotisk manuskript i fremgang ud, og kaspers heksebog som vi senere skal diskutere kasper anders sigurd og jeg, og over middag skal jeg aflevere jobansøgningen til dosseringens vuggestue bjørnebanden, ellers sker der ikke noget, nogle dumpe lyde som af noget tungt der falder, en måge, en musvit, solsort, mere og mere lyst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar