torsdag den 11. maj 2017

bøger på mit skrivebord pt (der er mange, for mange til at jeg orker at opliste dem alle her og nu, så jeg nøjes med de af dem, som jeg kan se her fra sengen, og som jeg kan se både titel og forfatter på)

eric newby: the big red train ride; franz kafka: processen; charles dickens: sketches by boz; di lampedusa: the leopard; christina hagen: jungle; hans otto jørgensen: molly; søren ulrik thomsen: repremiere i mit indre mørke; banaras - the eternal city; kamal narayan seetha: the power of rudraksha; davis: worshipping siva in medieval india; trevor ravenscroft: skæbnespydet; lawrence durrell: the alexandria quartet; w. g. sebald: austerlitz; ralph oppenhejm: en barbar i indien; mycelium ii; troels emig & lars bo nørgaard: tanger; mogens jarver: mordet i sønder økse; historiens rødder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar