lørdag den 11. februar 2017

She’s a Rainbow, så sidder vi her, og alt sker omkring os. Vejen til metroen er dén vej, banyantræet spreder sig ud over det hele, de sælger kokosnødder, de sælger æg, de sælger æbler og de sælger meloner. Hvad var det vi ville her? Jeg er ikke interesseret. Hvad er det nu Zizek hedder? Og er der nogen, der interesserer sig for det, nu og her? Og hvor spørger jeg overhovedet? Fiik lige stukket en smartphoneskærm i ansigtet, hvor han står med sit indkøbsnet, står og undersøger noget, er fortabt mellem indkøbsvogne. Barerne er åbne, vi flyver, jeg mener: letter hele tiden. Hvem har nogensinde haft fast grund under fødderne? De sælger noget, jeg ikke ved, hvad er. Relæet er en retriever. Mine hukommelsessvigt. Three party dolls and one hispanic. Do you maze? I believe in the rainy woman. dat’s a daydream, siger den anden. Så du ham med det hvidpudrede ansigt, ham med den voldsomme læbestift, the gay crew in Goa, the fake tits, he wore them like a king. I miss you, der er noget, jeg må sige, at vi ved, at du ikke er hygge, du er psykotisk, jeg elsker dig. Mine hukommelsessvigt. Relæet er en retriever. En jeg vil være en skinketun for dig as we speak as heaven. Mine hukommelsessvigt. Så fik vi gær igen, kardemomme. Hendes hage viser tegn på korssting. En jungle af trængsler, en pik så lang. If I were you. If we differ. If we sing. If we song. Tomorrow I go to Varanasi, to get my balls kicked in. To get my hang over. To get my wings back in the shotgun. The showroom, the trumpesidaisy.  Hænglser hele vejen rundt. En hængt, en ged, en muslimsk måne, en dansk. En trio af trussel, en familie. Men det var en god carbonara, jeg fik og gode stykker svin. Relæet er en retriever. Three partydolls and one hispanic. Do you know English? Do you know Hindustani? 'Danmark' bliver en mere og mere klam lyd i min mund. Ved snart ikke, hvad skal jeg gøre. Vi gøre. Hvem gøre. Hvad. Smager af svin, smager af fravær, død. 'Danmark' er blevet en sorg. Hvad lukkes der ned til. Jeg drømmer om forår. Er der længere.Kh. Er du bette snothans, Peeetra? Vi kommer efter din hinde. Do you maze?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar