onsdag den 19. oktober 2016

Ja, Jørn, det er sgu trist. Svinkløv er barndoms land for mig, og hotellet har altid bare stået der, landemærke, pejlemærke. Har vist kun været derinde en enkelt gang, og har nok haft som du med det, at det var noget snobbekult, romantik á la stråhat og sjal som i tyverne og akvarel. Og så kan man jo spørge sig selv, hvem der er mest snobbet osv. Den tangent lader jeg lige ligge. Faktisk syntes jeg der var noget overraskende befriende ved at se stedet uden bygning. Den har jeg ikke helt luret endnu. Dels fascinerer en brandtomt, dels var det nye udsyn til havet og klitterne interessant for mit øje. I øvrigt blir bygningen vist genopført. Det tænker jeg umiddelbart er den rigtige ting at gøre, jeg mener: stedet er godt økonomisk og andet for området, og tænk hvor fedt det blir for et hold tømmere at bygge det. Pænt fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar