lørdag den 28. november 2015


  • Offentliggjort
    Redigeringer i offentliggjorte opslag er synlige for alle, som kan se opslaget.

  • Emig & Nørgaard
    Offentliggjort af Lars Bo Nørgaard25. november kl. 03:03
    Nogen griner ekstatisk udenfor vinduet nede i gården

    hvad foregik der i Pieter Bruegel den Ældres
    hvad foregik der i IJEionymius Boschs
    Torenbusch Remcos hvad forgik der
    i hovedet på den svenske betjent
    som stod ved paskontrollen
    på den anden side af Øresundsbron
    da han kiggede mig i øjnene gennem forruden
    det var mørkt og koldt
    det småregnede, han var helt pakket ind
    skimaske på, og lyste med sin lommelygte
    ind i bilen, for at se om jeg havde mennesker
    gemt derinde, før han lod mig køre videre
    efter at vi havde nikket til hinanden

  • Emig & Nørgaard
    Redigeret af Lars Bo Nørgaard25. november kl. 03:04
    Nogen griner ekstatisk udenfor vinduet nede i gården

    hvad foregik der i Pieter Bruegel den Ældres
    hvad foregik der i IJEionymius Boschs
    Torenbusch Remcos hvad forgik der
    i hovedet på den svenske betjent
    som stod ved paskontrollen
    på den anden side af Øresundsbron
    da han så mig i øjnene gennem forruden
    det var mørkt og koldt
    det småregnede, han var helt pakket ind
    skimaske på, og lyste med sin lommelygte
    ind i bilen, for at se om jeg havde mennesker
    gemt derinde, før han lod mig køre videre
    efter at vi havde nikket til hinanden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar