onsdag den 25. november 2015

der ikke andet i verden end den, og kroppen som formulerer den. Som kroppen formulerer verden.
En roligt rullende musik, sommetider revet op, sommetider næsten helt væk.
Et flosset lys. Det irriterende er, at jeg kan lugte min angsts sved,  når jeg træder ind på mit værelse, min dyne.

Præsens infinitiv aktiv.
Sandelsæben fra Mysore ligger ovre på min eksterne harddisk. Harddisken er designet af Porsche. Vi købte hver sin, dengang vi skabte det på forhånd undergangsbestemte kunstværk på nettet, i nettet, Satellite Suburbia, vi havde fået støtte af Kunstfonden. Det er allerede over tre år siden, og nu begynder vi at lukke værket ned igen, fjerner det fra internettet, det har haft sin tid, næsten ingen har set det. Et par dage fra nu, er det væk. eukaryon.net, excellentchoice.biz, cepho.org, conarium.in, 24nov11.dk. Iflg. det seneste. At konkurrenten er altrygende, men alligevel ikke. Bid mærke i.


Det strammer til.

 Ingen kender morgendagen, siger du ud mellem dine sammenbidte, dine tænder.


 Jeg sad lige og tænkte på flødekarameller. En handske danser rundt i rummet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar