onsdag den 1. juli 2015

Dengang Jens Ole K. K. gav Inger Støjberg besked.


Hvornår lærer I at opføre jer ordentligt?
Jeg er lige kommet hjem fra biografen. Her sad en flok indvandrerdrenge på vel omkring 14-15 år bag ved mig, og generede fra start til slut. De sparkede på stolen, talte, kommenterede og kastede med slik.
Hvornår er der nogen forældre der griber ind, og hvornår sænker I drenge skuldrene? I bor i Danmark, og jeg begriber simpelthen ikke, at I ikke gør jer umage for at opføre jer ordentligt. I bliver ikke til noget, hvis I fortsætter sådan.
Jeg vil hellere end gerne give jer en chance, og jeg ønsker, at I skal blive en del af vort samfund. Gode borgere, der bidrager. Men fortsætter I på samme måde som nu, så får I det rigtigt svært.
Behandl andre som I selv gerne vil behandles, hvor svært er det?



  • Jens Ole K. Krantz Jeg en dreng. Engang lavet jeg ogse ballade på den måd i en biograf, med at kast med slik og sodevand endda, så var der nogn der bliv hel vild rasende på mig og sagde nu havd de fået nok slik og sodevand, de fik snart huller i tændrne af det. Det var ikk så godt gjort af mig, ved det godt nu. Og bliv mindet om det igen af dig Inger Støjeberg sødeset dame, du ser sød ud på din billed. Hvad var det for en film? Måske var dn meget kedlig eller dålig, sårn var det dengang jeg kastet med alt det jeg had købt og som jeg sku egentlig ha spist. I aften vil jeg be om jeg må få fredagsslik allrede i dag af min onkle Kaj Erik, verdns bedste onkle. Han gider slet ikk biograf fordi der altdi er så mang som sidder og snakker dumsnak og rasler med poser og bøvser sodevand. Kh og hvis jeg har filmen på dvd ellr min harddisk, kan jeg send den til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar