mandag den 18. maj 2015

Foto & skrift



Købte for nogle år siden det her fotografi på et loppemarked et sted i København (beklager genskæret fra min emhætte, jeg er amatør):


































Bag på fotografiet fandt jeg følgende fine tekst:

Nytårsdag 1958. kl 8:45. mor død. Anne Meretes lille dreng Ole (endnu ikke døbt) har jeg lige set, knapt ½ år - - - - hele summen af min mors liv lå i den drengs øjnes blik; tilsammen med det pludseligt gennemtrængende overjordiske skønne - barnesmil.

Lille velsignede - dejlige "mor" og "Ole"
Gud have tak og lov.

Min 1ste jul og nytår i mit dejlige nye hjem!!!!
Anne og Inger - var her lørdag på 5 mins besøg - da vi havde "middag" med Otto, Helle - Randrup - [ulæseligt] - Rigmor - [ulæseligt]. Kotteletter - Rosenkål - [ulæseligt] - gelé - asier - Æblegrød - [ulæseligt]




Det ville jeg gerne dele med jer. 
Ha en god dag.
Kh LB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar