fredag den 9. januar 2015

REKLAME

SNART UDE I VERDEN:



DVD MED DANSEKONGEN EL REY DE LA DANZA

Glæd dig:
Den første bonus-dvd er under produktion: El Rey - the Early Years, hvor der er interviews med min gamle dagplejemor, børnehavepædagoger etc., om fx det hyr de havde med at få mig til at sove til middag, fordi jeg bare slog flik-flak og atter flik-flak og helt ligeglad med at lege som et normalt barn. Den lokale pølsemand er også med. Han lyver og siger at jeg fik gratis hotdogs, hvis jeg bare dansede en lille polka. Senere  afsløres hans løgn for åbent kamera og han får et tårevædet sammenbrud og lover hele filmholdet gratis mad. Men nu skal jeg ikke fortælle det hele på forhånd. Men kan da godt lige nævne at filmholdet kan overhovedet ikke lide det de får serveret, de opfatter det faktisk som en bevidst provokation fra pølsemandens side, så dårlig kan han heller ikke være til at stege pølser, og brødet er jo nærmest det rene kul, og kan det virkelig passe at han er løbet tør for ketchup og remoulade, og så tager den ellers bare fart derfra.  Det er med politi til sidst.

  



Billede gratis til download. Screensaver, plakat, kærestebrevspapir eller konfirmation, bryllup 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar