onsdag den 7. januar 2015




overhovedet
Spillet er i gang, gulvet
skråner i alle retninger

Mantraer
fra den anden side
af kloden. Muligheden for at gå
ud i regnen, lyset fra naboblokken,
netværk af skyggegrene på gangstierne
i nat holder jeg mig inden døre

Hvad er det med min mave

Samfundet flyder igennem mig


Her og nu
Alting er på plads
Maskiner af kød
og blod
Jeg kan se
Mine hænder
Falder
Ned gennem
Tastaturet
Bordet
Griber

Ved det ikke

I alle retninger
Som myrer
Som myrer
Finder sig  
Som myrer
Hvilket vi er vi nu er du nu mig nu er vi nu
Fremme Hvorhenne

Som myrer

Er fremtiden Er nu
Har været
Det er et andet sted


………………………….
………………..
………………………….
……………







Sender beskeder til
mig selv i går
Videre Som

Jeg ved at en blomme faldt i græsset et sted Det må have været Det må Efteråret Og rådnede Og ormene Og fuglene Kvidr Som punktummer gennem Øjne gror træerne ned gennem himmellag
Stjerne Stjerne
Skruerne
I alle
Tiden
æder jo sig selv
Finder Finder
Sprøjtegift i min storetå
Hvem snakker
med mad i munden Kommer
Efter
Efter
Vi
Stiller alle spørgsmål Og
På stedet
Stråler Kødet Jeg har i nat EEEn Hel Pude ÆEDt MIN SkatTså er det
Hunden ligger BEGRavet MELleM Ud
Under tulip
Pan
Træet
ROteerer den
Skelet
Vi Og
Videre
Som myrer
Som i alle
Som i
Som går
Som i Som i Som i Som i Som i Som i
Som i Som i Som i Som i Som i Som i
Som i Som i Som i Som i Som i Som i
Som i Som i Som i Som i Som i Som i


Jeg hører noget høj musik, skruet helt ned, så jeg næste ikke kan høre det, en helvedes larm helt lavt, store muskler hamrer på store trommer, store maskiner, strøm, så meget, og nogen råber, så jeg næsten ikke kan høre det, så jeg næsten ikke er med, så sidder jeg næsten bare her og lytter til næsten ingenting, meget højt, det er ikke den bedste nat i mit liv, det har været meget værre, tarmene, for meget internet i dagevis, for mange dyner og puder, for meget radiatorvarme, for lidt udenfor, regnen, vi er kommet tilbage til vores lille verden, lille hjem og Z* har stadig ondt i munden, har jeg overhovedet fortalt den historie endnu.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar