mandag den 15. december 2014

Lille morgensang fra Jens Ole:

Jens Ole K. Krantz Nu har jeg sundet mig lidt ovr det du skriver og har lagt op, miskatt og sodavanden. På det senest har det været meget hektisk her i Centert, Obersten er blevet helt julehys og skal hele tidn fylde sit glas med gløg op, og skåler hver gang når han ser sig selv i ruderne, og der er mange ruder i Centert. OG jeg skal rydde op . Her foleden havd han væltet alt inde i køleskabet ud over det hele gulvet og hundene havde været der og holdt fest og med lort og det hele. Så skule jeg ud med kludden og høre på Obersten der jamred sig og kaldte på en der hedder Lisette, som han altid har snakket om mens jeg har kendt ham, men aldrig mødt hende, ved faktisk ikke om hun findes ægte og det ikke bare er Oberstens hjernspind. Spindelvæv simpelhen i hans hoved. Og gider slet ikke nævne Onkel kaj erik som bare har hovedet proppet fuld af ævleskiver, og der er syltetøj i hel sofaen. Men det er snart nytår og så stårn den på krudt med Balder og Søllerød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar