torsdag den 16. oktober 2014

Lille historie (lidt trist og også farlig)




Jeg ville tage et brusebad inden jeg gik i seng. Gik ud på altanen for at hente et par rene underbukser, jeg havde liggende til tørre derude. Tog underbukserne. Gik ind i lejligheden igen. Følte en skarp smerte i hånden. Smed underbukserne fra mig. Så en hveps kravle ud fra dem. Ud i køkkenet, hånden under køligt vand. Greb et reklamehefte, slog hvepsen ihjel. Efter brusebadet turde jeg næsten ikke tage underbukserne på. Livet er brutalt.











  • Knud Steffen Nielsen har lige læst bogen om hvepsen og underhylerne. Det er nok den bedste bog, jeg har læst længe. Men også den værste, fordi ondskaben i den.
  • Lars Bo Nørgaard Jeg har gået og været ked i et par dage, fordi jeg troede at verden var blevet helt tømt for følsomme sjæle, at de var uddøde, simpelthen. Men nu skriver du det, du lige skrev, Knud, så er jeg glad igen, håbet er kommet tilbage i mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar