fredag den 19. september 2014

2 kommentarer:

  1. Jens Ole, jeg har fået fremskaffet indkaldelsespapirerne til soldat til dig. Det klarede jeg på 4 minutter. Sessionslægen vil gerne kikke på dig igen. Han har humoristisk sans. Han fortalte mig i telefonen at sidst, hvor du optrådte ved sessionen var han kommet til for første gang at få vand ud øjnene, fordi han var kommet til at grine helt ukontrollabelt og vildt. Det vil han gerne prøve igen. Skulle hilse dig og vores oberst, som han i øvrigt omtalte i smukke vendinger, så jeg var nødt til at vise mit oberstbillede igen. Men den var go nok (lissom i gonok-kokker), Den gav osse en tåre
    hilsner k

    SvarSlet
  2. Jens Ole her. Hvor siger du sårdan noget? Den god Knud jeg kendt engang, han er blevt væk i dummesnak og pegefinger. Det er slut med soldateriet, hvis du vil i krig, må du selv gå derhen. Jeg har lagt alle mine våben i kældren. nu er det kun patruljer for at se hvordan dyrene og plantrne har det i skoven og på enge. Godt at lægen græd, han er et røvshul. Du kan sige til ham at hjeg sender grævlingen og kragerne over for at bide ham i benene, og der vil blive skidt i hans postkasse.

    SvarSlet