fredag den 19. september 2014

2 kommentarer:

  1. Min kære Dreng, jeg sidder ovre i Argentina. Jeg følger dig hvor jeg kan i tanken. Nu er du begyndt med opfindelser. Og jeg kan sige dig det er en svær vej at gå. Mine opfindelser har taget mange år at få ikke bare tænkt, men at få dem gennem patentkontoret, og alligevel sker det mange gange, at andre har løbet med ens ideer. Det runde svømmebassin, det hjerteformede løb en amerikaner med. Joe Olson, en lemmedasker af et brød med gode penge og så kommer man langt. Så lavede jeg forskellige selvkørende knive, som var ved at ende med en ulykke. Så den måtte jeg trække ud af markedet efter at have bestilt tid til reklamer i radioen. Ja, jeg ku blive ved. Bobslæden var mig. Termotret der ku bruges i begge ender var lige ved at blive en landeplage, men blev det ikke. Erotiske hjælpemidler til folk der var meget hjemmefra.. Flåden købte to ladninger og ikke mere. Så prøvede jeg at sætte flere funktioner på, men den gik ej.
    Nu har jeg advaret dig, og du skal have god vind herfra,
    SvarSlet
  2. Onkel, kære. Jeg var lige ud at gå en tur, lang tur, næsten jorden rundt, og så mødte jeg en ko som begyndte at snakke og jeg greb efter min boltpistol. Men så landede der den skønneste sommerfugl på koens øje, og koen blinkede slet ikke. Koen sagde: Gå vidt omkring, men aldrig til Argentina, for der bor en mand som tror han har regnet hele verden ud. Nå, sagde jeg, og hvem kan den mand så være? Og koen svarede: Det er din onkel, og gå nu videre, og drik masser af vand, og spis, hvis du er sulten. 
  3. Så skød jeg den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar