torsdag den 29. maj 2014

det skulle jo nok have være på dem anden måde men man kan jo ikkeeman kan ikke blived blive ved
 .hun startede med at så var vi de bedste, kærester, vi skulle nok klare os igennem, men åbenbaret ikke. det started emed at vi stod nede på crazy vi havde da været sammen i mere end to år, hun var så pludselig helt optaget af ham som stod på scenen, han havde ikken ikke engang en guitaer eller noget. det var nok det mest ja hvad skal jeg skrive hvis hun vil komme til bage så er jeg klar vi havde lige set hinanden og så alt det kan jo godt forsåt det det. at det så lige skulle være ham det er lidt , jeg er ikke den bedste med ord, det nekelte ord er godt nok men det videre. det og nu er jeg også lidt beruset, hvis der er nogen som også er ensom så er jeg helt klar. men også en skulder at trænges ve, jeg har mere end det der står her. interesserer mig for sufingg og for   ryger/ikke ryger., let til tasterne forstående hvis ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar