torsdag den 29. maj 2014

Brev hjem

Der er rigtig meget meget over det hele over det hele, der er meget uro her over det hele, området er under kontrol, dvs. området er under belejring, hvad som helst kan ske, hvad som helst sker hele tiden, alting sker hele tiden, der sker hele tiden noget. Somme tider løber alt over alle breder. Jeg må lige stå stille lidt før jeg går ind ad den dør eller ud ad den igen, trække vejret, det er det, og en ordentlig siddeposition og skrivefingre fulde af blod det løber fra mig. Vi har hinanden i hænderne, vi sover godt, jeg kan se dit bryst hæve sig og sænke sig du er langt væk jeg har købt silke til dig, ægte silke, ægte håndvævet indisk silke, mysoresilke, grøn og lilla, flourescerende som dengang jeg led af migræne hver mandag i skolen først fik jeg tunnelsyn og så kom den sky med grønne og lilla trekanter i, som blinkede, og så ramte smerten, så vrøvlede jeg, sproget ville ikke som jeg ville, sproget ville sit eget sprog, og jeg kunne ikke tåle lys, kunne ikke tåle lyd, jeg brækkede mig hver mandag i to år. jeg er på vej hjem til dig, savner dig kh og møsse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar