onsdag den 23. april 2014













to gange var vi nede i templet nede i grotten nede i den hule og gå rundt og rundt man skulle have skoene af man skulle have skjorten af man skulle møde det guddommelige på bare tæer og med nøgen overkrop og vi svedte det var som stenen

templet var hugget ud af svedte vi tog fejl vi betalte for billetter flere billetter og stod i kø og vi modtog darshan vi så guden det hellige øjeblik og fik vores pujastøv jeg sendte det hjem jeg sendte det til min kæreste jeg sendte det til mine venner som snart skal giftes

og så gerne vil have et barn jeg undskyldte for alt det grimme jeg sagde til nytår hvor jeg forsvandt i mørket mit mørke det mørke som bor i mig som kommer krybende i mørket en skygger som breder sig mørket og

pludselig er der og taler for mig jeg er væk og jeg må undskylde for det for det er mig det er i mig det er mig ikke
og alligevel så jeg sendte det støv hellige støv
og undskyldte og jeg elsker elsker

elsker jeg elsker selvom vi ligner robotter netop fordi vi ligner robotter

i mit arbejde med senhjerneskadede voksne blir jeg snydt
igen og igen jeg tror der er nærvær
at man har en samtale

men
det er bare mønstre
det er bare
en maskine som taler

en maskine som gør
som man gør

netop man

ikke nogen særlig

bare et navn


Ingen kommentarer:

Send en kommentar