mandag den 7. oktober 2013

Fra Facebook. Diskussion.

Et sted i Sverige:






















  • Jesper Brygger og du kom bare forbi? tror jeg ikke, næ du kom med dine stole og koloniserende øjne



  • Lars Bo Nørgaard det var kameraet, der sagde jeg skulle.



  • Jesper Brygger og du lyttede, gjorde du. Men ok, Sverige er et stort land, meget står stadig uset hen



  • Jens Peter Kaj Jensen Jeg kan godt lide et sted i Sverige.



  • Knud Steffen Nielsen uanset at det svenske sted lå der, søen lå der, stolene stod der, kameraet var der, uanset det svenske lys ville lyse, uanset dit kamera er meget, meget billigt, så fortjener du lidt ros, ja



  • Jesper Brygger Cortez kunne helt sikkert også godt lide Mexico



  • Lars Bo Nørgaard nåmen, elgjagten har allerede været i gang i en lille uge, så jeg har travlt. ses.



  • Jeppe Brixvold "Geværet talte bare til mig" ... Den har man hørt før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar