tirsdag den 3. september 2013

Knud Steffen Nielsenslog indhold op 
29. august
til hvis en cykel har rigtig mange forhjul. er lige færdig med at svejse.



















Lars Bo Nørgaard sjovt, sårn en har jeg osse lige svejset.

·                    
Knud Steffen Nielsen nå, da. da da.
·                      
Lars Bo Nørgaard min advokat er på vej over til dig. sammen med 3 x Bongo. De har taget den store vogn.
·                      
Knud Steffen Nielsen jeg laver lige lidt mere kaffe

·                    
Lars Bo Nørgaard så stærk en kaffe tror jeg nok ikke lige du kan lave.
·                      
Knud Steffen Nielsen har osse fundet tre banjoer og en stortromme, så vi kan få os en sangaften
·                      
Lars Bo Nørgaard de har selv instrumenter med
·                      
Knud Steffen Nielsen skiegodt, jeg glæder mig. jeg har Duisangbøger lagt frem og Marinefoereningens
·                      
Lars Bo Nørgaard de har osse den vildeste kriblen i fingerbasserne, skulle jeg hilse og sige. 3 x Bongo har ikke været i felten siden det der vi ikke går i detaljer med et sted dybt inde i en ikke nærmere specificeret afrikansk junglestat.

Lars Bo Nørgaard Knud? Du svarer ikke. Er det allerede overstået?
·                      
Knud Steffen Nielsen Hvorfor går de ind gennem vinduet, om de endda ikke havde lukket op, men det sku være med glas-show. Og så ville de danse eller cirka sådan helt vildt, hvor man sku ta fat i hinandens nakke og lave dunk op mod en væg, men slet ikke afstemt den rytme, der var på grammofonen (Schubert)

·                    
Knud Steffen Nielsen så måtte jeg hente stortrommen for at få rytmen til at passe
·                      
Knud Steffen Nielsen Nej det var ikke Schubert, men Lil Jonnys mund.
·                    
Lars Bo Nørgaard Ok. Forstået. Kan godt se at det er dig der skriver, Bongo nr. 2. Jeg er helt med. Vi ses, når I tilbage.

·                    
Knud Steffen Nielsen Bongo 2 her: Flink mand, ham KS, men lidt voldsom. Nu sidder vi og får en god kop kaffe og lidt sødt. De andre er sendt til genoptræning.
·                      
Lars Bo Nørgaard Godt Bongo 2. Bare bliv siddende. Har lige fået et opkald fra Bongo 3. Træls ikke? Han siger at du glemte alt om at være mandfolk, og lod dig forføre af flødekaffe og suppemusik. De har bygget et bette skt. hansbål omkring KS' hus. Nyd kaffen. Hejhej. Nu ikke noget med noget hylepjat. Der er ikke noget så trist som et mandfolk som ikke kan klare at blive lidt indebrændt.
·                      
Lars Bo Nørgaard Nå, tilbage til plænen, den slår jo ikke sig selv.

Knud Steffen Nielsen Jeg har hængt makreller op i tagrenden hele huset rundt, da der er en kraftig røgudvikling og de flotteste ildluer. Jeg har vandværksbestyrelsen til brånsj i morgen. Så det passer lige i øjet.
·                      

Lars Bo Nørgaard godt. det var osse en dum og grim opfindelse. hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar