onsdag den 28. august 2013

Lassenote 3

Kære, jeg har meget travlt for tiden, den skide vulkan, men jeg er jo den eneste med forstand på den slags, og har også et vist ansvar: den lille voodoo-seance udført af mine små ’missekatte’. Jeg kan se på en af dine statusopdateringer at den har haft effekt, hudcellerne forlader dig, helvedesild er ikke sjovt.
 Men har haft Præsidenten i røret og han vil gerne besøge mig, vi skal på den årlige tour, så nu er det ved at være nok med den polution af luftrummet, hvis det ligesom siger dig noget.

Jeg kommer snart forbi. Forhold dig i ro. Og henviser så også til din evindelige grublen, hubbabuba, skumfiduser, er hvad jeg kalder det). Lovbogen: forældet tro på monarkiet, lov og orden ('vi lever altså i et retssamfund' - jaja min kære). Kartonen: Har indeholdt syntetisk sveskejuice, koden er på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar