torsdag den 16. maj 2013

Lille opbyggelig historie fra det virkelige liv på Facebook:




Har fået Statskunstens treårsarbejdslegat ligsom de andre. Tak staskunst! Skal nok lave noget flot!
Øverst på formularen



Jens Ole K. Krantz Det er første gang i verdnshistorien at nogen så unge, en dreng faktisk, har fået treårsarbjedelegatet!

Jens Ole K. Krantz og på soldater og kunstenerære så bruger jeg ikke en krone af dem på tant og fjas, ikke en eneste bajser eller flyvetur til sydensol. kun hårdt arbejde vær enest dag med kunst. Kunst er noget af det mest vigtigste der findes fordi det fortæller om alt det som man ikke ellers lige kan fortælle normalt. foreksempel , ja kan ikke lige komme i tanke om det, fordi jeg er så vildt glad

Britta Jacobsen Man bli'r bare så glad, når du bli'r glad  Smil og glæde smitter af på den seje måde , og tillykke med legatet, det kunne også være sejt, hvis jeg ku' opnå det - så ku' vi følges ad og lave kunster sammen;-)

Louise Juhl Dalsgaard jeg er et arbejdslegat og lidt treårig er man vel altid. Nu venter jeg bare på, at kunsten vil have mig.

Niels Ole Nørgaard Tillykke Jens Ole! God vind!

Jens Ole K. Krantz ok drikker måske lige en fjreøl lign nu men ikke for kunstpenge kun for mine egne og må man måske ikke hold lidt fest når der er god grund til fest. pispoliti

Jens Ole K. Krantz der kørt lige en politibil fobi og komtil at smid flasken efter dem-. ses

Niels Ole Nørgaard Åh Jens Ole altså.

Jens Ole K. Krantz det er min kunstnerhænder, de er både lissom engle og djævler på samme tid

Jens Ole K. Krantz men har travlt med at løb

Niels Ole Nørgaard Løb Jens Ole løb!!!

Jens Ole K. Krantz ved sguda godt.

Niels Ole Nørgaard Selvfølgelig gør du det min ven  Pas på dig selv.

Jens Ole K. Krantz pis. bar fodi man var så glad

Gitte Ungstrup Det lyder da slet ikke som om pengene allerede er spildt!

Britta Jacobsen Du Jens Ole du må gerne suse her over til mig, jeg har en gammel chokoladeroulade, som skal udryddes inden udløb i morgen. Det er skam en vigtig sag, som jeg godt ku' bruge hjælp til - og inden roulade- politiet ruller sig ud!

Tage Aille Borges Du lyver! Du har fået en tur i krogen, og der skal du stå i tre år.

Lars Bo Nørgaard Jens O. Læs lige det Tage skriver, og husk på hvad jeg fortalte dig om Nemesis.

Charlotte Gundel Man blir' bare så glad i låget, på dine vejne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar