torsdag den 2. maj 2013

Billede2469



















  1. det jeg tror det er ka jeg ikke stave til
  2. det er et ægte menneske, helt præcist en luftpianist, han spiller lydløst, men kigger man på hans fingre, så hører man den dejligste musik inde i eget hoved. billedet er taget lige midt i et dramtisk skift fra dur til mol, men pas på med at kigge for meget på det, for hvis lyden bliver siddende, det er der ingen kirurger som kan skære ud igen, ikke engang min gode ven, læge og mysticus Dr. Kragelund, den altid-kun-i-underbukser-klædte.



    1. jeg bliver gladere og gladere for sådan et fotograferingsbillede. Men man skal ha de forklarende ord med for at komme ind under huden på det. Allerede nu er jeg helt inde under huden. Ja. Det er jeg. Jeg må videre. Der skal malkes igen. Aftenmalkning er det værste.
      ps når der står dramtisk, så måtte jeg ind og rette i min ordbog, hvor de havde stavet det forkert. det er rettet nu.
    2. hader det, når de skriver forkert i ordbøgerne. jeg er i gang med at lave min egen uden fejl. den skal være med guldbogstaver og neon og veje rigtig meget, så man ikke bare pjatter rundt med den. det er jeg træt af, at ingen tager noget alvorligt længere i vore dage. godt at du malker hestene. du behøver ikke fortælle mere om det, ved allerede det hele om det, og siger det ikke til nogen.

4 kommentarer:

  1. det jeg tror det er ka jeg ikke stave til

    SvarSlet
  2. det er et ægte menneske, helt præcist en luftpianist, han spiller lydløst, men kigger man på hans fingre, så hører man den dejligste musik inde i eget hoved. billedet er taget lige midt i et dramtisk skift fra dur til mol, men pas på med at kigge for meget på det, for hvis lyden bliver siddende, det er der ingen kirurger som kan skære ud igen, ikke engang min gode ven og læge og mysticus Dr. Kragelund, den altid-kun-i-underbukser-klædte.

    SvarSlet
  3. jeg bliver gladere og gladere for sådan et fotograferingsbillede. Men man skal ha de forklarende ord med for at komme ind under huden på det. Allerede nu er jeg helt inde under huden. Ja. Det er jeg. Jeg må videre. Der skal malkes igen. Aftenmalkning er det værste.
    ps når der står dramtisk, så måtte jeg ind og rette i min ordbog, hvor de havde stavet det forkert. det er rettet nu.

    SvarSlet
  4. hader det, når de skriver forkert i ordbøgerne. jeg er i gang med at lave min egen uden fejl. den skal være med guldbogstaver og neon og veje rigtig meget, så man ikke bare pjatter rundt med den. det er jeg træt af, at ingen tager noget alvorligt længere i vore dage. godt at du malker hestene. du behøver ikke fortælle mere om det, ved allerede det hele.

    SvarSlet