tirsdag den 16. april 2013

Fra knægten Jens Oles FB-profil:


ok, så kommer man ud af kasjotten fordi man har kommet til og først tis lidt på et fortov og babubabu, så bid jeg betjenten i i benet men det var kun fordi han kunn ikke tale ordentlig. og jeg bid til. 30 dage. lortemad, men flinke nok de andre, som jeg så mødtes med da vi var ud, og jeg kan ikk huske en skid, før så er vi ned på en strippeklub og jeg har damebryster ihovedet og så kom jeg til at bide igen frodi jeg blev froskrækket, troede faktisk det var hammerhajer som er noget af naturens mest sindsygt farlig. og så på hovedet ud i rendestenene. og hvordan jeg overhoved kom tilbage til min ven Bullers, det er helt væk. så næst dag er min jakke væk, og må gå ned til strippeklubben, men de vil ikk lukke mig ind fordi jeg havde bidt, så blev jeg rasend og meldt dem til politiet fordi de havde stjålet min jakke. men politiet kendt mig godt sagde de, og nu fik jeg snart mundkurv på eller tændene trukket ud, hvis jg ikke holdt op og så grined de bare. Det er justistmord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar