fredag den 8. februar 2013




















Hej Lb, kom lige i tanke om noget:
.. da Jens Ole vel har været 3-4 år gammel, og jeg forklarede ham om tosidige relationer i forb m freudianske libidinøse bindinger. Så siger knægten: "jeg vil foretrække du taler om- ja taler, sagde han- om det bilaterale, når det omhandler traumatisering ved for kraftig binding til moderen, osse surrogatmødre. (og så kom fuckfingeren ellers op af lommen på hvalpen).
Og vel havde han da ret.
  • Charlotte Gundel og Lars Thur synes godt om dette.
  • Lars Bo Nørgaard ja, han har altid set for meget fjernsyn, den kære knægt, lige fra før han overhovedet kunne bevæge sig, ikkengang et sprog havde han udviklet endnu, ikke noget han brugte i hvert fald, men fjernbetjeningen havde han styr på, og især var det programmer om psyken og plantonisk filosofi som interesserede ham i det første år af hans liv, han møgede sig af fryd ved hvert nyt begreb, han lærte, senere bevægede han sig jo så via kvantefysikken langt pokker i vold ud i mystikken, og nu er det bare narko og pjank og hurtige biler og damer det hele. man forstår ham egentlig godt.

2 kommentarer:

  1. jeg husker da Jens Ole vel har været 3-4 år gammel og jeg forklarede ham om tosidige relationer i forb m freudianske libidonøse bindinger. Så siger knægten: "jeg vil foretrække du taler om- ja taler, sagde han- om det bilaterale, når det omhandler traumatisering ved for kraftig binding til moderen.
    Og vel havde han da ret.

    SvarSlet
  2. Det er det VILDESTE foto. Er det dit værk, Lars Bo?

    SvarSlet