onsdag den 9. januar 2013



Arbejder på vildt højtryk med rumraketten, der er mange problemer med sådan én, og jeg vil gerne ha at I alle sammen holder mund med det jeg siger her, for der er mange onde kræfter som ikke vil ha at vi ved det vi ved og bruger det, for de vil gerne selv være de eneste som kommer væk fra kære Moder Jord, når den snart er blevet træt og gammel og gerne vil ha fred for os uvorne unger, det kan man godt forstå. De flyder vores øjne og ører og næser og munde med gas og fjernsyn, så vi ikke kan forstå hvad der sker omkring os og høre de ægte sande stemmer som i gamle dage, fx dem man kaldte for shamanerne og oraklerne, fx er narko også for det meste forbudt, på nær hvis der er nogen som de onde kræfter synes er gode for os, hvad kan der være galt med en lille svamp som vokser i kolort og giver os kontakt med stemmer fra andre verdener, så siger de, han og hun er gal som har spist de svampe, det er slet ikke ægte sande stemmer de har hørt, men bare noget syrepis som får deres hjerner til at gå i hjulspind og de skal bare lukkes inde i galehuse og grines ad. Men det passer, inde i svampen har vores venner i andre verdener udenfor Jorden indbygget en slags mikrofon hvor vi kan snakke sammen. Og jeg snakker med dem sammen med min onkel, når han ikke er alt for forsumpet i øl og flæskestegssandwich, for han har en svag karakter, men så har jeg jo heldigvis mine venner Obersten og Doktoren som er helt med på hvad jeg siger, selvom sommetider har de travlt med at sukke og klage over at de er miskendte genier, som om det betyder noget at ALLE elsker én, man kan godt nøjes med mindre, når man ved at man går på sandhedens lysende sti og er i gang med ægte kærlighedsarbejde for alle gode mennesker på jorden som er langt de fleste selvom de onde hele tiden putter fedt og sukker i deres hjerner for at forsumpe dem. Man skal ikke spise for meget. Og man skal ikke bruge for meget rusmiddel, kun lige tilpas, ellers kan man ikke skelne det ene fra det andet. Livet er ikke kun nydelse. Sommetider synes jeg det er helt vildt at det er som om jeg er næsten den eneste som kan holde hovedet koldt og oven stinkevand. Og jeg er endda under 13 år, og hvorfor mon Facebook ikke vil ha at jeg er under 13, så skal jeg først spørge om lov, det er chauvinisme, man vil ikke lytte til børns rene, klare sprog, så siger man: Hans hjerne er ikke vokset ordentligt sammen endnu, og ikke nok med det, den er helt gal, han har ADHD eller noget endnu værre, prøv lige og se om det bløde sted ovenpå hans hoved overhovedet er vokset sammen, nej det er det faktisk ikke, han er blød i knolden. Nå men det svære ved at lave en god rumraket er ikke at den ikke kan laves, men at de inde vil holde teknologien for sig selv og ikke give den fra sig, for der er andre ting end olie som kan bruges som brændstof, universet er vores ven, for vi ER faktisk universet, og det vil gerne ha at vi lever, jeg fatter ikke hvorfor der er nogen som vil forhindre det. Nå, tilbage til arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar