tirsdag den 4. december 2012

Klip fra Bukdahls blog. Desværre kan jeg ikke performe, da jeg har andre forpligtelse i aften. Men Knud Steffen er blevet instrueret i hvad han skal gøre og sige. Og smukt blir det.


En helt anden pris til en helt anden heltinde, der ikke gør noget halvt

ALBERTINEPRISEN 2012
prisoverrækkelse 4.12 kl 16.30
på Forfatterskolen 
taler/performere: Lars Bo Nørgaard, Lars Bukdahl

2012-prisen tildeles Christina Hagen
(Glæd jer, folkens! Jeg har fået en ældre kvinde fra midtjylland
til at skrive min takketale nu aka takketalefestsang i forbindelse
med, at jeg i morgen modtager Albertineprisen på Forfatterskolen


Det bedste var, at vi blev enige om, at en julemelodi måske var
på sin plads, hvorefter hun sagde: "Så...altså..sådan en lidt
intellektuel takkesang på en julemelodi, man kender...ja, godt, ja."
Dét er sgu fighterånd.)

komiteen: Ursula Andkjær, Simon Fruelund,
Mathias Kokholm, Lars Bukdahl, Adda Djørup og KSN
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar