torsdag den 6. december 2012

Har modtaget et brev fra en anonym (red. kender navnet).

Ja, det var helt vildt så kloge vi var. Aldrig før i mit liv har jeg fået sat så meget så præcist på plads på så kort tid. Så klog var jeg blevet at jeg gav mit halstørklæde til nogle af de andre på baren, hvis hoveder virkede så golde og tomme, ja, der var nærmest snevejr i deres ører og slud i øjnene. Det var da det mindste jeg kunne gøre. Du sagde også på et tidspunkt noget klogt. Eller som i det mindste fik mig til at tænke på noget klogt. Jeg tog en taxi og overøste chaufføren med vid og morskab, så han gav mig turen gratis, og var lige ved at komme op på 200 km/t mindst af begejstring, og tilbød at være min privatchauffør fremover. og andet som ikke kan skrives her. Gode LBN, skal vi to ikke blive præsident over Danmark? Jeg tror tiden er inde. For det går virkelig ikke længere med al det vrøvl. Selv tak.

2 kommentarer:

  1. jeg tror, du har skrevet det selv, men forsøger at være interessant. Vi kan godt lide dig. Du behøver ikke lyve

    SvarSlet
  2. ja, hold op med at lyve. Du bliver ikke større i mine øjne. Skam, du har fået det ind i dig, Løgnen. Sandheden er en hård herre og en streng tjener, men det er bedst sådan.

    SvarSlet