mandag den 19. november 2012

Grafitti, Varanasi. 2012.






































2 kommentarer:

  1. ligner ikke noget på et rigtigt s-tog, så er det falsk grafitti. Nej jeg laver bare sjov. Det er ikke rigtigt falsk, men lidt er det.
    SvarSlet
  2. du tror jo nok ikke på mig, når jeg siger det; men det var faktisk en ægte enhjørning som lavede den, jeg så det selv. jeg stod helt uforberedt med en ispind i hånden, og spise af den, og tænkte på almindelige ting, som fx hvornår bussen hjem til hotellet gik, om den overhovedet gik, hvor det nu var hotellet lå, og om jeg havde penge nok til bussen, hvis den altså gik og jeg vidste hvor jeg skulle tage den hen. og så pludselig hørte jeg noget som jeg først troede var isen som knasede mellem mine tænder, og mit eget åndedræt som var blevet lidt nervøst eller forfærdet, men det var altså en meget koncentreret enhjørning som kradsede tegn ind i en mur. du kan lige tror jeg gjorde store øjne, for jeg troede jo ikke at den slags overhovedet fandtes udenfor eventyr og fri fantasi eller hvis man har spist noget giftigt for sjov eller ved et uheld, hvad ved jeg. men dr stod den og strålede lidt neonagtigt i natten. og nu undrer du dig nok over hvorfor jeg stod og spiste is midt om natten. men du må huske at det var i indien, og at i indien er det meget varmt også om natten. og det forklarer også hvorfor en enhjørning bare pludselig stod og skrev på en væg, for i indien sker der mange ting som man i vesten synes er mærkeligt, men som ikke er det mindste mærkeligt der. og jeg lagde nemlig også mærke til at ingen indere lagde mærke til enhjørningen. det var helt almindeligt for dem. men jeg ved ikke hvad den skrev desværre. for da jeg spurgte den vrinskede den bare og galloperede væk ned langs ganges og på vej op i bjergene vil jeg tro. mere ved jeg ikke om sagen, men flot ser det ud, synes jeg.
    SvarSlet

2 kommentarer:

  1. ligner ikke noget på et rigtigt s-tog, så er det falsk grafitti. Nej jeg laver bare sjov. Det er ikke rigtigt falsk, men lidt er det.

    SvarSlet
  2. du tror jo nok ikke på mig, når jeg siger det; men det var faktisk en ægte enhjørning som lavede den, jeg så det selv. jeg stod helt uforberedt med en ispind i hånden, og spise af den, og tænkte på almindelige ting, som fx hvornår bussen hjem til hotellet gik, om den overhovedet gik, hvor det nu var hotellet lå, og om jeg havde penge nok til bussen, hvis den altså gik og jeg vidste hvor jeg skulle tage den hen. og så pludselig hørte jeg noget som jeg først troede var isen som knasede mellem mine tænder, og mit eget åndedræt som var blevet lidt nervøst eller forfærdet, men det var altså en meget koncentreret enhjørning som kradsede tegn ind i en mur. du kan lige tror jeg gjorde store øjne, for jeg troede jo ikke at den slags overhovedet fandtes udenfor eventyr og fri fantasi eller hvis man har spist noget giftigt for sjov eller ved et uheld, hvad ved jeg. men dr stod den og strålede lidt neonagtigt i natten. og nu undrer du dig nok over hvorfor jeg stod og spiste is midt om natten. men du må huske at det var i indien, og at i indien er det meget varmt også om natten. og det forklarer også hvorfor en enhjørning bare pludselig stod og skrev på en væg, for i indien sker der mange ting som man i vesten synes er mærkeligt, men som ikke er det mindste mærkeligt der. og jeg lagde nemlig også mærke til at ingen indere lagde mærke til enhjørningen. det var helt almindeligt for dem. men jeg ved ikke hvad den skrev desværre. for da jeg spurgte den vrinskede den bare og galloperede væk ned langs ganges og på vej op i bjergene vil jeg tro. mere ved jeg ikke om sagen, men flot ser det ud, synes jeg.

    SvarSlet