onsdag den 21. november 2012

Bloggen her kommer formentlig til at holde pause, indtil en løsning, som jeg ikke skal betale for, er fundet. Fandens, nu havde jeg det lige så sjovt. Fuck Google, fuck kapitalismen, fuck. Se, hvad de skriver til mig:


Ups! Du er løbet tør for lagerplads. Du bruger i øjeblikket 100 % af din kvote på 1 GB for fotos. Opgrader lagerplads
Fotos gemmes på din Picasa Webalbum-konto og inkluderes i din gratis kvote på 1 GB for fotos. Ekstra lagerplads, du køber, deles mellem adskillige Google-produkter og føjes til din gratis kvote. Få flere oplysninger

2 kommentarer:

  1. Kære Nørgaard, du ka få husly hos bloggermand i Vejrum...osse således at vi gør det tydeligt hvilke KnallPerlen, der er dine og hvilke HerligKeiten, der er mine. kh Nelsen

    SvarSlet
  2. Gode Nielsen. Tak for dit generøse tilbud. Og det kan sagtens hænde, at jeg benytter mig af det. Men so far er det kun billeder, jeg ikke længere kan lægge op kvit og frit. Tekst er åbenbart ok. Vi får se hvad der sker. Om jeg må holde store flyttedag eller hvad. Irriterende med den slags begrænsninger i verdensomspændende net.

    SvarSlet