lørdag den 6. oktober 2012

Samtale under en sten


· 
Jens Peter Kaj Jensen Det er en supersten, det der. Og græsset er vådt til op om anklerne.
torsdag kl. 09:55 · Synes godt om
·  
Lars Bo Nørgaard Yes. Sidder med føntørreren lige nu.
torsdag kl. 09:56 · Synes godt om
·  
Lars Bo Nørgaard Og troede lige et øjeblik at du skrev suppesten. Nåede at ødelægge tre gryder og komfuret, emhætten var i stykker i forvejen, så den nævner jeg ikke. Du kan bare sende mig en check på 20.000 som undskyldning, Jens. Tak for en allerede så tidligt håbløs dag. Men du bor jo i sydens sol, så hvorfor skulle du bekymre dig om dine venner heroppe i regn og rusk? Ha en god dag, og send penge.
torsdag kl. 09:59 · Redigeret · Synes godt om
·  
Jens Peter Kaj Jensen Jeg regner med at komme til suppe på søndag. Jeg tager selv søm med.
torsdag kl. 10:00 · Synes godt om · 1
·  
Lars Bo Nørgaard Er i kulminerne hele weekend og næste uge med. Ja, faktisk indtil jul.
torsdag kl. 10:01 · Synes godt om · 1
·  
Jens Peter Kaj Jensen Det er skuffende, jeg har hørt flere at Kaj E.s damer sige, at du slet ikke kulminerer endnu.
torsdag kl. 10:03 · Synes godt om · 1
·  
Lars Bo Nørgaard Kan ikke læse, hvad du skriver, beklager.
torsdag kl. 10:04 · Synes godt om
·  
Niels Madsen Kloster En stenmis har væsset sine klør på den.
torsdag kl. 10:22 · Synes ikke godt om længere · 1
·  
Lars Bo Nørgaard Jeg kan en sjov og lidt uhyggelig historie om en stenmis jeg engang "mødte". Den får du lige over en øl ved lejlighed.
torsdag kl. 10:28 · Synes godt om · 2
·  
Knud Steffen Nielsen Prøv nu bare en gang imellem at lytte til Jens. Bare et godt råd.
torsdag kl. 10:47 · Synes godt om
·  
Lars Bo Nørgaard Lytter altid til Jens. Kan bare ikke læse, hvad han skriver.
torsdag kl. 10:50 · Synes godt om
·  
Jens Peter Kaj Jensen Hvornår var det på søndag, sagde du? Jeg skal lige give besked til en 8-9 fætre. De spiser ikke alverden, og mindst 3 af dem har et søm liggende fra sidste gang, vi var inviteret ud på suppe.
torsdag kl. 12:01 · Synes godt om
·  
Lars Bo Nørgaard Det er fint. I kan bare vente hos overboen, indtil jeg kommer hjem fra minerne. I skal gå ind til den af naboerne, der har et kobbel evigt gøende hunde - og skulle de helt utænkeligt være stille når I ankommer, så kan i genkende den rigtige dør på at der flyder fråde ud under den. I skal ikke banke på, bare gå ind. Det gør hundene rasende, hvis I banker på, de hader det.
torsdag kl. 12:10 · Synes godt om
·  
Jens Peter Kaj Jensen Der er meldt ok hele vejen rundt. Preben tager sit 700 liters hundebad med. Det bliver de helt pjattede med. Han har ikke fået lappet lækagen ved bundproppen, så vi lader bare slangen løbe. Vi ses.
torsdag kl. 12:23 · Synes godt om
·  
Knud Steffen Nielsen Først lasse. Godt du forklarer tingene. For jeg ville bare være begyndt at banke på. Godt. Og tak. Jeg tar en pind med til at skubbe fråden ind med til en start. Jeg bruger osse pinden selv, når jeg har det mundvandsløben. Og Jens, igen tak til dig. Førhen der handlede jeg bare ud i det blå, fordi jeg havde ingen til at forklare om det.
torsdag kl. 12:30 · Synes godt om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar