onsdag den 3. oktober 2012

NYT :::: LINEDANSKURSUS VED JOHAN DANGER TIDL. KENDT SOM DANSEKONGEN EL REY :::::::: TILBUD KUN KORT TID HER !!!!!


NYT TILBUD
FANTASTISK KURSUS I LINEDANS

SAVNER DU AT MÆRKE LIVET SUSE I ÅRERNE OG SE VERDEN FRA EN NY VINKEL ???
SÅ ER DET JOHAN DANGERS BREVKURSUS I LINEDANS DU SKAL TAGE !!!! PÅ KUN 14 DAGE ER FULDT OG HELT KLAR TIL AT DANSE PÅ LINE FRA FOREKSEMPEL OPERAHUSET TIL AMALIENBORG ELLER MELLEM EN KORNSILO OG EN ANDEN SILO ALT EFTER HVOR I LANDET DU BOR OG VIL OPTRÆDE MED STORE INDTJENINGSMULIGHEDER + EVENTYRLIGT LIV I HVERDAGEN !!!!!

FOR KUN 3400 (fund for pengene) FÅR DU JOHAN DANGERS BOG OM ET LANGT LIV MED LINEDANS FRA DE UNGE ÅR OVER LIMFJORDEN VIDERE TIL ØRESUND OG DEN ENGELSKE KANAL OG ENDNU FLERE KENDTE STEDER I HELE VERDEN. OGSÅ INCL. DE LEGENDARISKE BILLEDER FRA SUMATRA SOM LÆNGE BLEV BETRAGTET SOM FOR ALTID GÅET TABTE I GLEMSLENS GRØFT.





HVER BOG MED AUTOGRAF OG PLAKAT.
TRIN FOR TRIN BESKRIVELSE AF HVORDAN MAN FØRST SÆTTER FOR PÅ LINEN OG SENERE OVERKOMMER HØJDESKRÆK OSV. OGSÅ MANGE ILLUSTRATIONER
+ FORSLAG TIL REDSKABER MAN KAN HAVE MED PÅ LINEN: CYKLER, TROMPETER, ABER OG HUNDE OG ABEKATTE, FANTASIEN SÆTTER INGEN GRÆNSER. KAN MAN BAGE DRØMMEKAGE FRA BROVST TIL 100 MENNESKER, MENS MAN GÅR PÅ LINE ?????


FOR KUN 1400 EXTRA PENGE FÅR MAN OGSÅ EN ÆGTE RUSTFRI STÅLLINE MED I KØBET SOM ER TESTET OG GODKENDT AF JOHAN DANGERS EGNE FØDDER.

og med i aller bøgerne er også en førstehjælpsbog med praktiske telefonnumre, hvis uheldet er ude.
På eget ansvar.


DET ER BARE MED AT KOMME I GANG


DEN GYLDNE LINE KURSUS !!!!!



OG DET ER IKKE AT FORVEKSLE MED LINE DANCE
DET ER IKKE DET AMERIKANER PJAT !!!! 

1 kommentar:

  1. Jeg er ikke sikker på at jeg kan deltage. Tango, den argentinske, har bidt mig. Det er den jeg vil. Det er lidenskaben. Fornemmelse af ikke ét hjerte, men mange. En samling af hjertekamre kan I ikke tilbyde eller kan I? Nå. men jeg må melde fra. Jeg er konkurrencemenneske, rivalerne skal smuldres som palmegrene for disse tangofødder. Og i den forbindelse skal jeg da lige sige, at jeg åbner Tangoskole i næsten samme tidsrum. Søskendemoderation ved nr 4.

    SvarSlet