fredag den 12. oktober 2012

hvornår skal vi danse igen. alt hvad jeg skriver er samme strøm. 

der ligger en korkprop ved min side jeg har en familie mange er allerede døde. 

der er luft som jeg indånder. jeg kan fortælle en historie 

det gør nas
går nogen forbi ude på gaden. hvad var det jeg ville sige. jeg er træt af myrer.  vi snakkede om det i går. så sad vi i det tog. mest mærklige tog vi nogensinde havde siddet i. et tog af træ. så stort og med for meget lys for meget plads. og ruderne var lavet af røg.

at have været der og ikke have været der. have været der. 

ikke fordi gammel kongevej er løgn

der ligger et tøjdyr og ligner en bi ligner jeg har altid været bange 

min hund tøjhund som ligger oppe på reolen over bøgerne 

engang smed jeg den ned ad trapperne

jeg er træt af at dem jeg elsker dør

Ingen kommentarer:

Send en kommentar