onsdag den 26. september 2012

Klip fra naboblog (http://knudsteffen.blogspot.dk/)


TIRSDAG DEN 25. SEPTEMBER 2012


Af bekendts brev, her slutningen

(brev modtaget af forskerven, og jeg citerer lige slutningen, kald det hvad du vil, simpelt:
...........Mit næste projekt vil være at afdække pyramidernes gåde. Ved tankens kraft, for jeg gider ikke ta' derned. Desuden kan de autentiske lokationer vildlede en forsker, fordi der er gået så lang tid. Tid er forskningens fjende nummer 2. Efter ussel mammon!
(Leo Bech)
Jeg lader det stå her i egen ret.


Og da ligeledes med kommentaren fra 3.mand, den lader vi osse stå i egen ret, (bevar mig vel):
"Pyramiderne findes ikke. Har været der. De var der ikke".
(men det var et forsøg -empirisk- og derfor troværdigt, men ja, men) kommentatoren er redaktionen velkendt. Vokset op på landet. Skole hveranden dag, når der ikke sku tages kartofler op, eller broderen sku bruge træskoene selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar