tirsdag den 25. september 2012

Eller vi kunne bo her:
























  1. skal hilse fra Jean Alonso//han tager familien med//og vil gerne overnatte efter festen/jeg har noteret ham som først i møllen, hvorved han kan få hele den spanske gruppe med//spiser frokost ved 8-tiden, hans kultur, varme retter, ingen ta-selv-bord, da han er gæst/ tre kæledyr skal ligeledes indkvarteres/i hvert sit rum/da de ellers æder hinanden/men det er konen han kalder en varan// blot dette lyn-note. På vegne af J.A.
    SvarSlet
  2. Sidst jeg så Jean, var da vi var styrtet ned over Kalahariørkenen, og jeg i min tørstpsykose åbnede hans halspulsåre, og drak lystigt. Måtte jo så efterlade ham død i ørkenen, mens jeg overlevede, og aldrig nævnte noget om hvad der skete. Glæder mig derfor usigeligt, at han kommer på besøg, og at han ovenikøbet har stiftet familie og sågar fået kæledyr. Tak, gode Knud. Hvad er det for nogle kæledyr?

2 kommentarer:

  1. skal hilse fra Jean Alonso//han tager familien med//og vil gerne overnatte efter festen/jeg har noteret ham som først i møllen, hvorved han kan få hele den spanske gruppe med//spiser frokost ved 8-tiden, hans kultur, varme retter, ingen ta-selv-bord, da han er gæst/ tre kæledyr skal ligeledes indkvarteres/i hvert sit rum/da de ellers æder hinanden/men det er konen han kalder en varan// blot dette lyn-note. På vegne af J.A.

    SvarSlet


  2. Sidst jeg så Jean, var da vi var styrtet ned over Kalahariørkenen, og jeg i min tørstpsykose åbnede hans halspulsåre, og drak lystigt. Måtte jo så efterlade ham død i ørkenen, mens jeg overlevede, og aldrig nævnte noget hvad der skete. Glæder mig derfor usigeligt, at han kommer på besøg, og at han ovenikøbet har stiftet familie og sågar fået kæledyr. Tak, gode Knud.

    SvarSlet