tirsdag den 7. august 2012

Tre små tekster til/om Poul (den tosk)

åh hvor dumt: briller lavet af rav, så tror man at tiden stopper op, så man lige kan snige sig ubemærket rundt og stjæle bolsjer og kigge op under damernes skørter, rigtig liste rundt og få det som man vil ha det, skrevet sig selv på listen til både nobels freds- og litteraturpris. bette poul, bette da.

.........

det med sølverne strøg er jeg med på, og også bund, hvis vi lige dropper det gyldne. ... en oscar kan smeltes om og laves til de smukkeste ørenringe eller guldtænder, en poul kan smeltes om til fx en opvaskebørste. så er det jo op til en selv om det er skønhed man er ude efter, eller om det er sårn mere jordnær praktisk anvendelighed.

..........


sjovt at se din aflagte tudseham. hvornår sker næste skift? jeg vil gerne lave en lille fotoreportage om det, nemlig. og har du nogen anelse om, hvad du blir næste gang? jeg gætter på komodovaran, der er små tegn på det omkring dit kæbeparti, og og måske også lidt ved næseroden. det kunne selvfølgelig også ende i noget nøgenrotte, det ku din evne til at løbe både frem og tilbage med samme hastighed godt tyde på.

1 kommentar:

  1. nogen der skrev på computer med blyant, næsten, om så det var det, men lidt ved siden står Top.P's hånd som snit i og Hånd.G.Mæng. Jeg ved dampen, bare dampen ku åbne det som mellem-linjer. hvor kæbens parti klemme ville. Redskab nr 1. forbudt. Redskab nr2 lovligt. Ikke rivetænder så tæt på andre. Vårgang og huskeren og ikke alle mulige. min mening.

    SvarSlet