fredag den 31. august 2012

Svar til en allergodeste veninde som netop har gjort mig opmærksom på at jeg af Google Ocean har fået til opgave at kortlægge verdens kyster. (er allerede i gang med at lappe våddragten og finde beskøjterne frem. men kan ikke finde min oppustelige ølkasse. jeg tager ingen vegne uden den)


Jeg glæder mig til den her opgave. Det rene barnemad. Sidst jeg løste en opgave for Google Ocean var det oceanernes overflade jeg skulle kortlægge. Magen til bøvl jeg fik med dem (GO) da jeg kom tilbage efter 10 år nonstop til søs, og de så gik ned til Øresund og kiggede på havoverfladen dér, for at sammenligne med mine fotografier (i højeste, fineste opløsning). Så lignede bølgerne slet ikke de bølger jeg havde fotograferet, og hvor var dén måge på mine billeder og blablabla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar