onsdag den 29. august 2012

Kære Susser.
Du kan tro jeg skal tage en seriøs snak med fyren, for det er jo ikke bare almindeligt smårapseri det her; jeg kunne jo være død af sult, og hvis ikke det var fordi jeg har noget pissegod medicin, kunne jeg osse være blevet slemt deprimeret. Har rent faktisk en postuniform liggende, så tror jeg vil forsøge mig med chokeffekt, og så bedst som han ikke ved hvem der er hvem, give ham en god gammeldags mavepumperbehandling og ingen nåde. Yes. Det er ikke første gang, jeg må gribe til den slags. Og bryder mig ikke om det. Men sådan som verden er i dag ...
Godt ellers at høre at din verden er alt godt. Men trist med din elskede tlf. Hvis jeg kan hjælpe, siger du bare til; jeg har mange uniformer og tricks som har virket mange gange.
At du overlever, tror jeg også, men forstår så fint det du går igennem.
Jeg har været i Indien for tre måneder siden. Det var en slags ferie, men ikke af den afslappende slags. Mere sådan øjenåbnende eller meget heftig i hvert fald. En by som Varanasi hvor man kan få følelsen af at hele spektret af liv og død udspiller sig på hver kvadratmeter næsten. Og på søndag tar jeg til Irland. For at vandre og kigge og høre musik og være væk igen.
Kæft jeg er træt af det med de ansjoser. Havde glædet mig så meget. Var det ægte finske ansjoser? 
Nuvel, nuvel.
Kram fra Kalle
PS. Er du ægte pirat?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar