fredag den 10. august 2012

Har modtaget en mail fra min ven Johan B. Kan I huske ham? Som udgav sig for at være dansekonge, og udnyttede min blog og integritet. Og som jeg sendte på sanatorium. Nå, men han har altså lige sendt mig det her fra sanatoriet. Du godeste da, må han snart få det bedre.

Huset står ad helvede til. Og hækkene blir ved med at vælte. Dyrene æder sig vej ind til det bageste af hjernen og vil længere ind.

Det er ikke fordi jeg har noget imod tåge. Men det her er simpelthen for meget af det gode. Hvor lange og hvor spidse er traktorchaufførens tænder. Og hvor meget blod sprøjter fra traktorens hjul. Jeg tvivler godtnok på at han nogensinde blir færdig med at pløje den brakmark.

Og havet ligger lige derude og gnaver løs
Jeg havde virkelig ikke troet at den tyr nogensinde kom på benene igen.
Det er aftener som den her, hvor jeg virkelig ville ønske at jeg havde taget min skalpel med. Men det er netop derfor jeg aldrig har den med udenfor operationsstuen. Helt dum er jeg jo ikke. Min hånd er alt for kold. Og hvorfor hedder det '-stue'. Sig det som det er. Det er et bryggers.
Udenomssnak, røgmaskiner.

Nu er jeg træt igen.
Nu spiller musikken igen baglæns.
Lassedreng, hvor er det du har sendt mig hen?

Her er et billede til dig:




















Kh Johan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar