onsdag den 18. juli 2012

NYT !!! om EL REY DVD'en !!!!!


De første 6 bonus-dvd'er er under produktion: El Rey - the Early Years, hvor der er interviews med min gamle dagplejemor, børnehavepædagoger etc. Det er rigtig godt. Alt muligt spændende om det hyr de havde med at få mig til at sove til middag, fordi jeg bare slog flik-flak og atter flik-flak og var helt ligeglad med Bamse og Kylling: Dirty Dancing var det eneste som jeg gad dengang. Den lokale pølsemand er osse med. Han lyver og siger at jeg fik gratis hotdogs, hvis jeg bare dansede en lille polka. Senere bliver han konfronteret med sin løgn og bryder sammen og lover hele filmholdet gratis mad resten af livet. Men nu skal jeg jo ikke afsløre det hele.
(men kan da godt sige, at filmholdet bare slog en hånlatter op. fandme nej da, om de ville æde hans hakkelse og i sådan en dum lille by)



MERE SNART OM DET HELE !!! 


  














Billede gratis til download. Screensaver, plakat, kærestebrevspapir eller konfirmation, bryllup ALT etc.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar