lørdag den 30. juni 2012

Svar på fanmail

Jamen, al den smiger, jeg kan dårligt holde mit hoved løftet med alt det blod som løber til ansigtet. - Men hvad rundvisninger angår, så er det så enkelt; man bestemmer helt selv, hvad man vil vises rundt i, og så klarer jeg det. Lige p.t. er mine spidskompetencer alkymi, arthurania (myten om Kong Arthur med alle krummelurer og halløj, med og uden gralsfortælling, med og uden Merlin. Geopolitiske perspektiver og hele balladen) og så ved jeg også cirka alt om hinduistiske sadhuer ("Nå, så du vil finde dig selv. Let nok: Ret ryggen og træk vejret ordentligt." Etc.).

4 kommentarer:

  1. Kære LBN, det var mit fanbrev. Og det var falsk.
    Jeg kom til at skrive det løgnagtigt pga suset fra den enarmede tyveknægt,jeg bruger nede i Vagns Bodega hvor det så bare væltede ud med mønt, troede jeg, men det var fordi jeg havde rykket så hårdt, at maskinen røg ned i en kasse tomme ølflasker, der stod øverst i en trappe-skakt. Og på den måde blev jeg narret, og så ville jeg finde en at narre for at den så kunne mærke hvordan det er at blive snydt. Så nu ka du nok bedre forstå min følelse i den situation.
    Og jeg ville ikke ringe og forstyrre, for jeg ved godt du har meget at se til. K

    SvarSlet
  2. Jeg var faktisk til stede på Vagns da det skete, jeg sad og gemte mig bag gardinet og havde skåret to huller i det, så jeg kunne spionere på dig. For ved nemlig at du er den eneste som bruger den enarmede. Og så havde jeg løsnet boltene under den og osse smurt lidt vaseline under, så det kunne gå som det gik, så du kunne skrive det du skrev til mig om hvor fantastisk jeg er, så jeg kunne skrive lidt mere om hvor fantastisk jeg er. Nu tænker du måske, at det er dumt at afsløre mig selv. Men så tænkt lige på, hvor godt planen gik. Det er der mange, der kan lære noget af.

    SvarSlet
  3. Kan man overhovedet regne ud hvor mange points jeg lige har vundet? Nej, så langt tror ikke lige matematikken er kommet. Akkenej.

    SvarSlet
  4. nej man kan ikke udregne det ad matematikkens veje. I hvert fald ikke ud fra de hidtidige matematikbøger og kalkuleringsmetoder. Det er bare totalt umuligt. Jeg har netop i disse dage fundet en ny metode, hvor jeg gør op med ja snartsagt alle kendte matematikstykker i verden. Det hele skal regnes om. Alle matematikstykker i verden er regnet forkert ud. Det bliver lidt langt og teoretisk nu. Men jeg har skrevet en lang artikel om det. Opgør med Gørdel og Whitehead hedder artiklen. Og kan man gammeldags matematik på phdniveau, så kan man sagtens være med mange steder. Ellers er der mit tlfnummer i bogen til brug ved de svære sider i bogen. k

    SvarSlet