tirsdag den 5. juni 2012

Men altså K, det var jo dig der bad mig om at fotografere din kælderhals til dating.dk. 
Men ok, det var så bare for at gøre mig til grin. Virkelig fint, tak for det K. Og alt det bøvl jeg havde med at fjerne katte- og kaninplakaterne, de signerede kändis-kort. Hvorfor skammer du dig sådan over dig selv? Og jeg troede faktisk på det; at vi rigtig hyggede os, den kringle du havde bagt, hjemmelavede rosiner, ok, det undrede jeg mig lidt over, men lod det ligge, du virkede så glad. 
Slut. 

1 kommentar:

  1. Mht kringler er jeg mere klar end nogensinde.
    og ad f) rosinerne var ikke rosiner, men indrøm for pokker, at det lignede (jeg har en anden practical joke, jeg skal lave med dig, som så godt nok involverer sygebil og kirurg, men du ka tage det, dit gedigne stykke mandfolk og ikke ret meget slapsvans). Slapsvans er dem, der ikke kan du tåle ligge i gips for morskab og hyl.) Ka du li hyl. Ja, det ka vi. Nå nu er der bold, jeg må ile. K

    SvarSlet