søndag den 10. juni 2012

Diskussion om træer og samfund





    • Her skal du få et træ af mig:
       ·  · 
      Lars Bo Nørgaard Mange tak skal du have. Herligt sådan at udveksle træer.
      29. maj kl. 16:07 · 

    • Anders Vægter Nielsen Træ m støttestrümpf.
      30. maj kl. 13:24 · 

    • Lars Bo Nørgaard Jeg er så træt af dovne træer.
      30. maj kl. 13:39 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jep, i min verden hænger det slet ikke sammen, de yder ikke en skid til fællesskabet.
      30. maj kl. 13:44 ·  · 1

    • Lars Bo Nørgaard Lige mine ord, Anders, lige mine ord. Men bare vent til vi løber tør for olie, og for alvor må vende tilbage til pejsen, så tror jeg nok lige piben får en anden lyd, så kan det nok være, at de kan stå rank og holde lange taler om deres bidrag til atmosfæren; iltproduktion og blablabla. Jeg har faktisk læst at det er plankton som leverer hovedparten af klodens ilt, så træerne kan godt glemme det. (i øvrigt var jeg i lang tid godt træt af plankton; det der driven omkring i havets varme strømme, er bare slet ikke til at holde ud. Men så læste jeg om det med iltproduktionen. Og så måtte jeg jo indrømme, at jeg havde taget fejl. Ja, sådan er jeg). Nåmen, ha en god dag, Anders.
      30. maj kl. 13:53 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg vil bare lige sige, at jeg er enig i alt du siger. Og jo mere jeg kigger på det træ, desto mere irriteret bliver jeg: Se, hvor det bare står og lader som om det er rankt - men jo på andres bekostning. Det er simpelthen så klamt. Jeg planter plankton i haven fra og mæ nu.
      30. maj kl. 13:57 ·  · 2

    • Lars Bo Nørgaard Sådan Anders!
      30. maj kl. 14:04 ·  · 2

    • Kaj Erik Krantz Jeg synes, det er så jaloux sagt, jaloux på et træ, en vækst, en vorte, en blindtarm. Hold da godt nok helt og fuldstændig op. Jeg overgiver mig. (Husk du ka fjerne sådan en besked oppe ved højre hjørne, krydset). Hold da så helt op. Nej, nej.
      30. maj kl. 17:57 ·  · 2

    • Lars Bo Nørgaard Det er godt, Kaj; så tydeligt at du lige forsøger at fedte dig ind hos træerne - Ku man lige snige en hængekøje op mellem et par stykker hva?
      30. maj kl. 22:56 ·  · 1

    • Lars Bo Nørgaard Men Kaj; Jeg har et par forslag til hvordan du ka gøre dig nyttig: 1) Tag til et land, hvor der er noget sne du ka skovle. 2) Jeg har lige modtaget et parti knojern, som jeg godt ku bruge et tykt hoved til at teste dem på. - Vælg selv.
      30. maj kl. 22:57 ·  · 2

    • Knud Steffen Nielsen Han gider ikke.
      torsdag kl. 09:03 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Kaj Erik=træ=samfundsnasser
      torsdag kl. 11:31 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen yes
      torsdag kl. 12:59 ·  · 2

    • Ejler Nyhavn Jeg tolker billedet, med alle de medbetydninger Anders giver, så ødselt giver! som en symbolsk fremstilling af en typisk dansk, skulle vi sige Københavnsk forfatter, der får legater
      torsdag kl. 13:04 ·  · 3

    • Lars Bo Nørgaard Pludselig har jeg ikke noget imod at være et træ. Bare et bette et. Måske ikke ligefrem bonsai, men et paradistræ måske. Ja, et paradistræ som jo i øvrigt osse kaldes et pengetræ, det kunne jeg godt se mig selv som.
      torsdag kl. 15:13 ·  · 3

    • Anders Vægter Nielsen Ejler: Du er altså kynisk pludselig at gøre Lars Bo til et træ. Jeg tror, Lars Bo, at du vil egne dig rigtig godt som Ahorn. Måske også pil, men jeg er ikke helt sikker, dit temperement er jo så skiftende.
      torsdag kl. 15:19 ·  · 2

    • Knud Steffen Nielsen Tænk dig lige om, Lasse. Gider du være et træ. Det er ikke noget ved. Prøv og vælg en anden ting. Og så skriv tilbage, så kigger jeg på det.
      torsdag kl. 18:34 ·  · 1

    • Ejler Nyhavn Kære KSN, jeg har lige sendt en mail med et vedhæftet "ønske om en ting" som Lars Bo gerne vil være han ville ikke skrive direkte - når det nu ikke skal være et træ... men kig på det, ikke!
      torsdag kl. 21:01 ·  · 3

    • Ejler Nyhavn ‎@Anders, kynisk jo, men det var fordi jeg følte at det realiserede meget for Lars Bo. Ahorn, Yes!
      torsdag kl. 21:02 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg har egentlig altid ment, at der var meget ahorn over LB.
      torsdag kl. 21:45 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen Ejler, jeg kikker på din mail, og så må jeg se. Jeg får en travl dag i morgen. Skal ha nye solbriller.
      torsdag kl. 22:39 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen Anders, tænker du på træet selv eller den herlige ahornsirup-? Jeg tænker på træet selv. Ja kun det.
      torsdag kl. 22:42 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg tænkte udelukkende på bladene. Men også lidt på stammen.
      torsdag kl. 22:43 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen ja, den er svær. I morgen skal jeg ha kikket i udhuset efter ideer.
      torsdag kl. 22:50 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg synes ikke du skal gøre det.
      torsdag kl. 22:52 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen jeg har et askebæger der forestiller en nedbrændt negerlandsby.
      torsdag kl. 22:53 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg har engang besøgt en negerlandsby, der mindede meget om Knud Steffen Nielsen, men jeg tror ikke den var klar over det.
      torsdag kl. 22:57 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen Lad mig sige det på den måde og i to punkter, hvis du laver en jobansøgning. 1)Så send ikke foto med, og 2) hvis du tænker på at købe cykel og cykelhjelm, så ka du roligt nøjes med cyklen.
      torsdag kl. 23:02 ·  · 1

    • Knud Steffen Nielsen Jeg tænkte på om vi principielt befinder på Lotte Fløes område. Hun laver for resten nogle fine kunstneriske sager.
      torsdag kl. 23:05 ·  · 2

    • Anders Vægter Nielsen Nu taler KSN udenom igen. Hvis KSN f.eks. havde et fjernsyn, der lignede en nyopført landsby/maghogni, så ville det være en anden snak. Han bør huske cykelhjælm, når han lægger havefliser i den tilstand.
      torsdag kl. 23:08 ·  · 1

    • Anders Vægter Nielsen Jeg undskylder straks til Lotte Fløe. Jeg var ikke helt klar over, at jeg var på udebane/udlandet, det er jeg altid. Men undskyld.
      torsdag kl. 23:10 ·  · 1

    • Lotte Fløe Christensen Der er ikke noget at undskylde for. Altid fint når træer kan sætte gang i relevante samfundskritiske diskussioner.
      torsdag kl. 23:32 ·  · 2

    • Knud Steffen Nielsen Lars Bo, jeg er ikke færdig med at kikke og vurdere og tænke. Var et smut omkring noget plankton. Men den går ikke alligevel. Give mig lige et døgns tid. Jeg har et par operationer, jeg skal ud til, en blindtarm og en silikone, omfattende.
      fredag kl. 08:49 ·  · 1

    • Lars Bo Nørgaard Jeg har ikke lige tid til at læse alt det herlige I har skrevet. Men vil da lige fortælle en munter lille anekdote. Nej, nu har jeg glemt den. Nå, keep up the good work. I ♥ you alle sammen.
      fredag kl. 15:34 · 
      Se i øvrigt Lotte Fløe Christensens fine ting her: http://www.lottefloe.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar