tirsdag den 5. juni 2012


3 kommentarer:

  1. Er det et stil fra den længste dag med john wayne

    SvarSlet
  2. Det er meget muligt, claus e. Du er bedre til film end jeg er. Ser dem sjældent, og oftest når jeg er hjemme ved mutter, som har den store pakke. Så sidder jeg i lænestolen med en bog, og når der så er rabalder ovre fra skærmen, kigger jeg lige op og så ned i bogen igen. Og så måske lige ud i køkkenet efter en spegepølsemad (åh, den gode spegepølser nede fra Slagter Frandsen (og leverpostejen fra samme sted!)), eller måske man kan finde lidt chokolade gemt i en skuffe et eller andet sted. Mutter er gået i seng på dette tidspunkt af døgnet.

    SvarSlet
  3. Filmen med Mutter og Slagteren har jeg set. Den er sjov og meget uhyggelig. 5 stjerner for filmen og 7 stjerner for hans spegepølse.

    SvarSlet